Správa registratúry pre poisťovňu Union

Úlohou projektu bolo automatizovať a sprehľadniť činnosti spojené so správou registratúry a vypracovanie návrhu registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu.

Súčasťou projektu bolo i nasadenie technológie na prírastkové skenovanie a import dokumentov došlej pošty do systému správy registratúry e-spis.

Na evidenciu a spracovanie záznamov je použitá štandardná funkčnosť systému e-spis. Záznamy doručené do poisťovne sa evidujú na podateľni, kde sú následne záznamy aj skenované systémom eSCAN. Pripojenie naskenovaných dokumentov k záznamom v systéme sa vykonáva automaticky na základe čísla záznamu, ktoré používateľ zadá pri skenovaní. Naskenované obrázky sa ukladajú do úložiska Oracle. Podania z podateľne sú odovzdávané na jednotlivé organizačné jednotky, ktoré prevezmú záznamy a zabezpečujú ich evidenciu v rámci organizačnej jednotky.

Nasadené riešenie zefektívňuje pracovné postupy, zjednodušuje prácu s dokumentmi a v neposlednom rade prináša poisťovni Union úsporu času a nákladov.

Základné údaje o projekte

Prijímateľ projektu: Union zdravotná poisťovňa, a.s.

Termín realizácie projektu: 2006

ICZ Slovakia ako: subdodávateľ

Ďalšie prípadové štúdie


Rychlé vyhledávání